“Ne, ja tako vatreno ne ljubim, ljepota tvoja ne blista za mene, u tebi svoje prošle patnje ljubim i mlade svoje dane izgubljene.” Ljermontov

“Čovjek je sretan samo onda kada uspije usrećiti drugoga.” Bjelinski

“Brige više ubijaju čovjeka nego rad. Zbog toga puno ljudi umire, jer je više onih koji kukaju, nego onih koji rade.” Buhvald

“Volim muškarce s budućnošću i žene s prošlošću.” Wilde

“Zašto od svih stvorova samo čovjeku dano da može da zamrzi svoj život?” Ivo Andrić

Nikad ne slušajte one koji loše govore o drugima, a dobro o vama.

“Razum me nije ničemu naučio: sve što znam dalo mi je, otkrilo mi je srce.” Tolstoj

“Sreća je biti živ, moći osjetiti svijet oko sebe, biti sluga ljepoti, voljeti i biti voljen, biti bogat zdravljem, bilo kojim. Riječ obična za veličanstveno vječnu vremenom omeđenu životnu radost.” Gligorić

“Pesimist je onaj koji između dva zla izabere – oba.” Bernar

“Kad neka žena kupuje mušku košulju, onda je zaljubljena. Kad je pegla, onda je udata. Ako pri tome i pjeva, onda je i prvo i drugo.” Dali

“Život je raj, i svi smo mi u raju, ali mi to nećemo da znamo; a kad bismo htjeli da znamo, odmah bi sutra na cijelom svijetu nastao raj.” Fjodor Dostojevski

Nikad ne slušajte one koji loše govore o drugima, a dobro o vama.

About Anonimni

Anonimni

Odgovori

